VALENTIJN2018. Blind van liefde lees ik de braille van je lentelijf...

Blind van liefde lees ik...

Mijn handen lopen op Fingerspitzen
en lezen aarzelend en tastend
van liefde blind
de tedere braille van je lentelijf
tot ze lustdronken wankelen en 
zich van lieverlee verstrengelen en 
vleien langs de donkerdonzige lijnen

Ik wentel me in het warme bad 
van je woorden en weet:
er is geen zonder jou:
je woont in de geheime kamers 
van al mijn nachten en wandelt
door mijn dagen over ongekende paden

Ik laaf me aan je lach en
spiegel me in je ogenblik en zie: er is geen ik meer zonder jij

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GEZIEN. Zwarte Kat, niet zomaar een kopje...koffietafelerfgoed

GELEZEN. Sinterklaas: open brief van Nicodemus naar aanleiding van de Pietenkwestie

GESCHREVEN. Eigenlijk zijn het ouders die hun kinderen een nieuwjaarsbrief moeten schrijven...